TC101.s.r.o. držitel certifikátu řízení jakosti ISO 9001:2000

TC101  
- 
 -  Úvod
 -  Novinky
 -  Schválené přestavby
 -  Montážní dílny
 -  DGI/DGC
 -  SGI
 -  DFI
 -  Přestavěná auta
 -
 -  Reference
 -  Odkazy
 -  Dotazy
 -  Technická podpora
 -  Kontakt
 -  Support  


 
Popis zařízení AG Autogas systems - DGI

DGI je špičkový systém VÍCEBODOVÉHO VSTŘIKOVÁNÍ LPG vyvinutého holandskou firmou AG Autogas Systems během posledních 6 let. Tato firma, patřící k největším a nejznámějším, přichází s technickými novinkami a je průkopníkem využití moderní technologie v tomto oboru.

Novým znakem tohoto zařízení je vstřikovač LPG, který vstřikuje LPG v časovaných na sobě nezávislých pulzacích pro každý válec zvlášť. Tím dosahuje plynový pohon kvalit benzínového a dieslového s podstatně nižšími náklady.
Výhody
-  vícebodové vstřikování DGI vylučuje riziko zpětného zášlehu
-  rozdíl ve výkonu motoru na LPG a benzínovým originálem je téměř nulový
-  lepší spotřeba paliva díky zastavení vstřikování LPG během decelerace
-  výfukové emise odpovídají přísným evropským normám EURO 2 a EURO 3
-  z důvodu vysoké rychlosti vstřikovače a širokému otevření není DGI systém náchylný k zanášení se
Tlakový regulátor
Dodávky LPG do vstřikovačů jsou regulovány novým tlakovým regulátorem DGI. Tento jednokrokový regulátor je vybaven integrovaným uzavíracím ventilem a odpařuje kapalný LPG z nádrže na tlakovou hodnotu 0,8 barů.
Vstřikovač
V centru vstřikovače je velký píst elektromagneticky tažený vzhůru, načež dochází k pulsnímu vstřiku LPG. Stejně jako u benzínového motoru i zde je množství vstříknutého LPG regulováno různou dobou otevření. Ve výstupu vstřikovače je průtokoměr měřící množství vstříknutého LPG a předávající tuto informaci řídící jednotce DGI. Separátor umístěný za tryskovým měřičem přesně rozdělí hlavní puls do 3 nebo 4 stejných částí. Rozdíly v předtlakování LPG nebo v chování vstřikovače jsou ihned automaticky vyrovnávány se zpětnou vazbou na celý systém toku paliva, takže nemají vliv na programování vstřikování.
Beztlakový regulátor
LPG puls je vstříknut prostřednictvím malých beztlakových regulátorů umístěných u sacích ventilů motoru. Tyto regulátory udržují tlak v hadici mezi vstřikovačem a sáním motoru pod stálým atmosférickým tlakem a zabraňují reakcím mezi válci během nasávání a pulsacemi. Tyto beztlakové regulátory také slouží k dodávání LPG pulzů do sběrného sacího potrubí.
Řídící jednotka DGI
Pokročilá řídící jednotka DGI používá údaje o rychlosti motoru a zatížení pro výpočet základního množství LPG vstříknutého pro každou otáčku motoru. Po provedení výpočtu je vypočítané množství opraveno lambda regulací prostřednictvím lambda signálu ve výfukovém potrubí a jakékoli odchylky jsou uloženy do paměti indexového pole - mapy. Během akcelerace je palivo navíc vysokofrekvenčně vstřikováno po krátký čas, zatímco během decelerace se dodávka LPG neprovádí. Unikátním charakteristickým znakem je elektrický pohon vstřikovačů LPG, který je zcela regulován tokem a tím nezávislý na napětí baterie anebo výkyvech teplot.


 © www.tc101.cz 2007
 Komerční použití informací
 z těchto  stránek pouze
 se souhlasem  provozovatele
 těchto stránek.

 © 2005 Fin Aktualizace: 22.2.2008 
-